Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Jednu hubnoucí kůru znám. Říká se jí láska. Vřele doporučuji, pomohla mi shodit 30 kg za 4 měsíce:-).

1 0
možnosti
LM

pomůže jedině jíst malé množství jídla každé 3 hodiny a tělo si zvykne ,že má stálý přísun a nemusí nic ukládat na horší časy......já tu pevnou vůli neměl a pomohla operace

1 0
možnosti
LM

souhlas já zkoušel různé hubnoucí kůry a nic nepomohlo,měl jsem 165 kg při 190 cm výšky,,,až jsem se odhodlal jít na zmenšení žaludku před 2 lety ,za půl roku jsem shodil 63 kg......následně jsem něco přibral -asi 9 kg a ted se už rok držím na stejné váze 110 kg +- kilo.........žádná dieta nepomůže ,chce to radikální řez;-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2146x
Mgr. Michaela Zahrádka Köhlerová

Vystudovala 2 LF UK obor fyzioterapie, 2008 – 2012 psychoterapeutický výcvik ve skupinové psychoanalytické psychoterapii, 2007 – 2012 pracovala na soukromé poliklinice Medicom jako vedoucí fyzioterapie a odborný garant. Od 2011 v PL Bohnice, kde se spojuje terapie duše i těla.

Seznam rubrik

Oblíbené články